Zwiększanie obrotów w firmie

Pytanie na forumODP
Zwiększanie obrotów w firmie
forumForum » Pytania marketingowe
flagData pytania:2022-02-15 20:43:45
flagAktualizacja:2025-09-09 05:53:23
Pytanie użytkownika

Od czasu do czasu w firmach pojawiają się tak zwane promocje różnych artykułów. Rodzi się pytanie w jakim celu się te obniżki ceny robi. Nie jest to na pewno chęć zwiększenia obrotów lecz raczej pozbycia się towarów o krótkim terminie przydatności do sprzedaży Co Wy sądzicie o promocjach ? Może jedynie maja nas przyciągnąć do sklep ?

Pytanie przesłane przez użytkownika.
Porady dostępne poniżej.
Porada experta

Aby skutecznie zwiększyć obroty firmy, należy zrewidować cel i strategię promocji, traktując je nie tylko jako narzędzie do wyprzedaży towarów z krótkim terminem przydatności, lecz jako element szerszej strategii marketingowej. Wprowadzenie promocji powinno być poprzedzone analizą danych, identyfikacją produktów o wysokim potencjale wzrostu marży oraz budowaniem lojalności klientów, co przekłada się na powtarzalne zakupy. Skuteczne zwiększanie obrotów wymaga zróżnicowanych działań, takich jak budowanie wartości marki, poprawa doświadczeń zakupowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez spersonalizowane oferty, a nie jedynie obniżanie cen. Inwestowanie w długoterminowe relacje z konsumentami jest kluczem do trwałego wzrostu obrotów.

Porada naszego najlepszego experta.
Rady innych użytkowników poniżej.
Porada

Aby skutecznie zwiększyć obroty firmy, należy zrewidować cel i strategię promocji, traktując je nie tylko jako narzędzie do wyprzedaży towarów z krótkim terminem przydatności, lecz jako element szerszej strategii marketingowej. Wprowadzenie promocji powinno być poprzedzone analizą danych, identyfikacją produktów o wysokim potencjale wzrostu marży oraz budowaniem lojalności klientów, co przekłada się na powtarzalne zakupy. Skuteczne zwiększanie obrotów wymaga zróżnicowanych działań, takich jak budowanie wartości marki, poprawa doświadczeń zakupowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez spersonalizowane oferty, a nie jedynie obniżanie cen. Inwestowanie w długoterminowe relacje z konsumentami jest kluczem do trwałego wzrostu obrotów.

Poradę wygenerowano automatycznie.
Pełna treść pytania powyżej.
  • Uwagi dodatkowe

Wszystkie porady zamieszczone w forach dyskusyjnych nie są poradami w rozumieniu formalno prawnym, a jedynie swobodnymi wypowiedziami użytkowników internetu. Tym samym przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji nie należy opierać jej o wypowiedzi innych użytkowników, a skonsultować swoją decyzję z odpowiednim specjalistą w tym zakresie. Szczególnie już gdy dotyczy to aspektów: prawa, zdrowia, finansów i pokrewnych.

Brak porad innych użytkowników...
Jeśli masz lepsza odpowiedź dodaj ją...
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close