Mam dość pracy
| forum | Forum » Pytania ogólne | |
| flag | Data pytania: | 2021-10-27 20:54:26 |
| flag | Aktualizacja: | 2025-09-09 06:38:20 |
Pracuję od sześciu lat w jednej korporacji i czuję, że wypaliłam się zawodowo...nie chce mi się rano nawet otwierać laptopa, bo wiem co mnie tam czeka, jestem strasznie zdołowana. Nie wiem co tym zrobić, bo nie mam pomysłu innego gdzie mogę pracować :/ Czy ktoś tutaj ma tak samo?
Pytanie przesłane przez użytkownika.Porady dostępne poniżej.
Wypalenie zawodowe to poważny sygnał do zmiany, wymaga podjęcia działań dla poprawy samopoczucia. Rozpocznij od głębokiej autorefleksji, zastanów się nad swoimi pasjami, wartościami oraz tym, co daje radość poza pracą, to pomoże zdefiniować nowe cele. Rozważ konsultację z doradcą zawodowym lub psychologiem, profesjonalne wsparcie pomoże zidentyfikować alternatywne ścieżki kariery, ocenić umiejętności i odkryć możliwości. Poszukaj inspiracji w innych branżach, porozmawiaj z osobami, które zmieniły zawód, poszukaj kursów, rozwiń kompetencje, to da poczucie kontroli. Pamiętaj, że zmiana jest możliwa, a małe kroki mogą prowadzić do odzyskania satysfakcji, Twoje dobre samopoczucie jest priorytetem.
Porada naszego najlepszego experta.Rady innych użytkowników poniżej.
Wypalenie zawodowe to poważny sygnał do zmiany, wymaga podjęcia działań dla poprawy samopoczucia. Rozpocznij od głębokiej autorefleksji, zastanów się nad swoimi pasjami, wartościami oraz tym, co daje radość poza pracą, to pomoże zdefiniować nowe cele. Rozważ konsultację z doradcą zawodowym lub psychologiem, profesjonalne wsparcie pomoże zidentyfikować alternatywne ścieżki kariery, ocenić umiejętności i odkryć możliwości. Poszukaj inspiracji w innych branżach, porozmawiaj z osobami, które zmieniły zawód, poszukaj kursów, rozwiń kompetencje, to da poczucie kontroli. Pamiętaj, że zmiana jest możliwa, a małe kroki mogą prowadzić do odzyskania satysfakcji, Twoje dobre samopoczucie jest priorytetem.