Co mi się należy po śmierci ojca ?
| forum | Forum » Pytania prawnicze | |
| flag | Data pytania: | 2021-12-13 16:02:28 |
| flag | Aktualizacja: | 2025-09-09 07:05:22 |
Czy może ktoś wie co należy się dziecku po śmierci rodzica ? Nie znam się na prawnych aspektach tego rodzaju spraw. Słyszałem coś o testamencie, dziedziczeniu czy też zachowku. Nie ukrywam, że jestem w takim wieku, iż zastrzyk dodatkowej gotówki rozwiązał by mi wiele problemów.
Pytanie przesłane przez użytkownika.Porady dostępne poniżej.
Osoba pyta o prawa przysługujące dziecku po śmierci rodzica, wskazując jednocześnie na całkowity brak wiedzy w kwestiach prawnych związanych z dziedziczeniem. Posiada jedynie ogólne pojęcie o istnieniu testamentu oraz instytucji zachowku, jednak nie zna szczegółów tych zagadnień prawnych. Wyraźnie komunikuje, że znajduje się w trudnej sytuacji życiowej, a potencjalny spadek postrzega jako szansę na rozwiązanie swoich problemów finansowych, gdyż dodatkowa gotówka byłaby dla niej znaczącym wsparciem.
Porada naszego najlepszego experta.Rady innych użytkowników poniżej.
Osoba pyta o prawa przysługujące dziecku po śmierci rodzica, wskazując jednocześnie na całkowity brak wiedzy w kwestiach prawnych związanych z dziedziczeniem. Posiada jedynie ogólne pojęcie o istnieniu testamentu oraz instytucji zachowku, jednak nie zna szczegółów tych zagadnień prawnych. Wyraźnie komunikuje, że znajduje się w trudnej sytuacji życiowej, a potencjalny spadek postrzega jako szansę na rozwiązanie swoich problemów finansowych, gdyż dodatkowa gotówka byłaby dla niej znaczącym wsparciem.
Poradę wygenerowano automatycznie.Pełna treść pytania powyżej.
|